14-8-2018 van El Portal naar San Francisco - Reisverslag uit Searchlight, Verenigde Staten van Johan Meurs - WaarBenJij.nu 14-8-2018 van El Portal naar San Francisco - Reisverslag uit Searchlight, Verenigde Staten van Johan Meurs - WaarBenJij.nu

14-8-2018 van El Portal naar San Francisco

Door: Johan

Blijf op de hoogte en volg Johan

15 Augustus 2018 | Verenigde Staten, Searchlight

Om 8.55 vertrokken. Besloten om niet direct naar SAN Francisco te gaan maar s’morgens eerst nog Yosemite in te gaan. Om 9 uur ging het park open. In het park bleek het met de branden mee te vallen. Die waten grotendeels in de buurt van ons hotel geweest. Yosemite is een mooi bos, maar wat ons betreft het minst mooie park van alle parken die we gezien hebben. Om 12.00 zijn we aan onze reis naar San Francisco. Een reis over weer voornamelijk slechte wegen. En dat durven ze hier ‘ highway’ te noemen. Diana heeft de auto veilig naar ons hotel midden in de binnenstad geloodst. Even omgekleed en gelijk de straat op. Op zoek naar pier 33 waar morgen onze boot naar Alcatraz vertrekt. Daarna nog Fishermans Warf bezocht waar heel veel zeeleeuwen lagen uit te rusten. Toen in het donker teruggelopen naar ons hotel. In San Francisco leven ontzettend veel zwervers. We voelden ons s’avonds niet veilig op straat.

• 15 Augustus 2018 - 22:38

Cobie V D Gaag:

En dan te denken dat wij daar ook zijn geweest Cobie Miranda en Ralph mooie foto’s leuk om dat weer te zien