15-8-2018. San Francisco - Reisverslag uit Searchlight, Verenigde Staten van Johan Meurs - WaarBenJij.nu 15-8-2018. San Francisco - Reisverslag uit Searchlight, Verenigde Staten van Johan Meurs - WaarBenJij.nu

15-8-2018. San Francisco

Door: Johan

Blijf op de hoogte en volg Johan

16 Augustus 2018 | Verenigde Staten, Searchlight

Om 8 uur op weg naar pier 33 om de boot naar Alcatraz te halen. Op Alcatraz de audio rondleiding gevolgd. Wat een indrukwekkende belevenis om alle verhalen te horen en te zien hoe alles destijds ging in de gevangenis. Kim heeft nog een boek gekocht van de laatste gevangenisbewaarder op Alcatraz Jim Albright. Het leuke was dat deze 90 jarige man daar vandaag aanwezig was om zijn boek te dineren. Daarna zijn we naar het bekende Lombard street gelopen waar de auto’s in de file stonden om daar de heuvel zigzaggend af te gaan. Je zal er maar wonen. Aan het einde van de middag hebben we geshopt en zijn we nog even wezen kijken naar de zeeleeuwen op pier 39. S’avonds zijn we weer langs alle zwervers en drugsverslaafden naar ons hotel gelopen. San Fransisco is overdag erg leuk maar als het donker wordt voelt het allesbehalve veilig.