31-8-2018 De reis - Reisverslag uit Schiedam, Nederland van Johan Meurs - WaarBenJij.nu 31-8-2018 De reis - Reisverslag uit Schiedam, Nederland van Johan Meurs - WaarBenJij.nu

31-8-2018 De reis

Door: Johan

Blijf op de hoogte en volg Johan

01 Augustus 2018 | Nederland, Schiedam

Wat een dag. Al om 4 uur op Schiphol voor het inchecken voor de reis van Wenen naar Los Angeles. Dat was thuis niet gelukt. Gelukkig bleek alles in orde en betrokken we om kwart over 7 naar Wenen. Een kwartier later dan gepland waardoor we nog maar een overstaptijd in Wenen van 3 kwartier hadden. In Wenen werd ik er ook mogend tussenuit gepikt voor een extra grondige controle. Gelukkig ging ook dat allemaal op tijd . Na een vlucht van 12 uur landden we ik Los Angeles. Wat een chaos was het daar. Na 3 controles en de nodige wachttijd konden we dan eindelijk onze auto ophalen. We zijn vervolgens via Beverly Hills en Hollywood naar onze eerste stopplaats El Monte gereden. Na een frisse duik in het zwembadje hebben we boodschappen gedaan en watgegeten in het culinaire restaurant met de mooie naam Fatburger! Om 22 uur ging het licht bij ons alle 4 uit.....

• 01 Augustus 2018 - 22:01

Leonie Rison:

Wat een reis! Het is natuurlijk ook een hele afstand. Heel veel plezier daar. Ik kijk uit naar het volgende reisverslag!

• 01 Augustus 2018 - 22:08

Michel:

Ff bijkomen dus van de reis en alle controles. Hopelijk dat Fatburger (geweldige naam) een opkikkerburger had :-). Geweldig begin van de reis door Beverly Hills en Hollywood te reizen lijkt me. Mooie indrukken. Veel plezier met de reis verder!